5 Aralık 2016 Pazartesi

Almanya

İlk yurtdışı deneyimim Eylul 2006 yılında Almanya macerası ile başladı. O zamanlar 19 yaşındaydım. Erasmus ogrenci değişim programıyla gelmiştim. Tamamen farklı bir kültür, medeniyet, yaşam tarzı... O gün Dunyada ki tüm kültürleri, farklı ulkelerden insanları ve kendilerine özgü hayat tarzlarını ögrenmeye karar verdim. Baska bir deyişle; Dunya Vatandaşı olmak yeni mottom oldu.Almanya'da 6 ay kaldım. Bir çok şehrini ve diğer Avrupa şehirlerinin bir kısmını gezdim. Yurtdışı tecrübelerimi yettiğince sizlerle paylaşmaya çalısacağım.

LUDWIGSHAFEN(MANNHEIM) 

Almanya'nın bu tatlı kasaba vari şehri huzur ve sakinlik arayanların adresi olabilir. Coğu Almanya şehri gibi Türk marketleri- restorantları- hatta klupleri vardır.

Gece Hayatı: 

Muzikpark: O donemlerde en iyi klubu Muzikpark idi. Hauptbahnhof un içinde yer alan bu klube Turklerin girmesi yasaktı. Biz ozel Erasmus ogrencisi kimliklerimizle yanımızda kız Erasmus ogrencileriyle beraber gittiğimizde girebiliyorduk. Her türden müzik tarzını bulabileceğiniz klup 3 ayrı alandan olusuyor. "R&B" - "Retro"- "Oldies but Goldies" konseptiyle herkese hitap ediyor. 
Miljöö: Miljöö Mannheim'de bulunan ufak ama eglenceli bir klup. Limitsiz alkol konseptiyle ( 12,00 eur) uzun icki kuyruklarına sebep olan, sırada iken bayanlarla tanışma olasılıgı veren klüp.

Gorulecek yerler: 
Luisenpark:  Insanı ayrı dunyalara goturen doga cenneti bir park. Yolunuz duserse kesinlikle gormelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder